ErikGoossens.nl

Erik Goossens is initiator en bedenker van deze website. Nog andere websites zien van Erik? Kijk in het menu!

Omdat Erik houdt van velerlei onderwerpen, zul je dit ook terug zien in zijn verzamelwebsite. MultiMediaPlaats.nl

Om niet te eenzijdig te worden heeft Erik verschillende onderwerpen bij elkaar gebracht. Zij vormen tezamen een mooi palet. Zo heeft Erik een combinatiewebsite gebouwd. 

Op auto-didactische wijze heeft Erik zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een publisher. Op allerlei gebieden. Van SeniorenNews.nl tot Accu-Opladen.nl.

Dit heeft tot doel een all-round website te creëren om zodoende verschillende onderwerpen aan bod te laten komen!

Juist die variatie maakt mulitmediaplaats tot een interessante plek. Zo is dit nu een plek waar je lekker kunt snuffelen!

Vragen? Ga naar de contactpagina en neem contact op!

Wanneer u besluit een website te laten ontwikkelen zorg er dan voor dat deze een professionele uitstraling heeft en aansluit bij uw doelgroep. De gemiddelde levensduur van een website is 3 jaar, daarna zal het design meestal vernieuwd moeten worden aangezien technieken snel verouderd raken. Een kwalitatief slechte website wordt weer snel verlaten en is geen goede reclame voor uw bedrijf.

Waarom is een website zo belangrijk?

Regelmatig horen wij ondernemers zeggen; ‘Mijn website is (slechts) mijn visitekaartje op het internet…’ hier schrikken wij zo van!
Ondernemers die deze uitspraak doen hebben geen idee hoe belangrijk het is om een goede website te hebben.

Maar uw website is niet alleen een visitekaartje op het internet, het is een online etalage!
Hier komen mensen langs die naar u gezocht hebben, of zijn geadviseerd om naar uw bedrijf te gaan kijken, of misschien heeft u wel een dure advertentie geplaatst.
Het is daarom enorm belangrijk dat u een website heeft die binnen een paar seconden goed weergeeft wie u bent en wat u doet/verkoopt.
Of u nou een rijschool heeft, stratenmaker bent, van bloemist tot makelaar en van ZZP tot en met MKB!
Bent u een ondernemer anno NU of niet?

Zoeken is Google!

Mensen worden steeds luier of passen er voor om dure parkeerkaartjes te kopen.
Nee lekker vanaf de bank online uw aankopen doen of diensten regelen, maar dan moet u deze aanbieder wel eerst vinden.
Maar liefst 96% van de zoekers gebruikt Google om het gewenst product of dienst te vinden.
U kent het zelf wel, u zoekt en Google laat verschillende resultaten zien en u kijkt even op verschillende resultaten of ze aanbieden wat u zoekt.
U klikt en binnen een paar seconden denkt u dit is wat ik zoek of niet. De uitstraling van de website en de korte informatie die u leest spreekt u aan… of niet.
Bekijk op deze wijze nou ook naar uw eigen website.
Is uw huidige website nog van deze tijd?

Mond op mond reklame

Wilt u adverteren? ‘Nee hoor, mensen weten mij te vinden via mond op mond reclame…’.
Accountmanager van kranten en online-advertising horen dit dagelijks.
En natuurlijk werkt dit zo, goede ervaringen worden gedeeld maar slechte helaas nog veel meer.
Maar wat doet u nou als iemand u adviseert dat u bij A of B echt even moet gaan kijken, dat zij precies bieden wat u nodig heeft of zoekt. Iedereen(!) kijkt eerst even online, gaat naar Google en wilt een bevestiging van de website dat dit het echt is.
En wanneer de website dan niet juist of volledig is bent u toch geneigd nog even verder te kijken, zo werkt het…

Responsive

Ruim 70% gebruikt Facebook en meer dan 45% gebruikt Google vaker op een mobiel apparaat dan via een computer.
Ook geeft Google websites die geoptimaliseerd zijn voor het gebruik van mobiele apparaten voorrang bij het gevonden worden.
Alleen om deze reden is het al belangrijk om een responsive website te hebben.
Maar vooral omdat het klantvriendelijk is, mensen hoeven niet helemaal in te zoomen om te kunnen lezen wie u bent en wat u verkoopt/aanbiedt.
Helaas onderschatten vele ondernemers dit, doet u dit ook?

Wanneer u gebruik maakt van Google Adwords of Facebook-campagnes is het een pré dat uw website goed responsive is, dus goed leesbaar op alle mogelijke mobiele apparaten. Het is al niet goedkoop maar u maakt het duur wanneer u ook nog eens niet het maximale eruit haalt.

Is uw website up-to-date?

Elke ondernemer wilt gewoon druk zijn met zijn core-business, het verkopen (en inkopen) van zijn producten en/of diensten.
De administratie hoort daar nou eenmaal bij en misschien heeft u ook nog personeelszaken te doen.
En als die jongen van de huis-aan-huis krant langs komt plaatst u ook soms nog een advertentie.
Maar het bijhouden van de website, uw online etalage, daar komt u echt niet meer aan toe! Geen tijd voor of ‘gedoe’, hoe moest het ook alweer…
U maakt toch ook uw winkel of kantoor schoon?
Zet een kerstboom neer en ruimt deze weer op?
U stalt de nieuwe collectie of de uitverkoop in de winkel? 6% of 21% btw?
Het bijhouden van uw website is belangrijker dat u denkt.